Alman forex robotu indir

Borsa Teknik Analiz Bilgileri Eğitim Seti

Borsa teknik analiz bilgileri eğitim seti, borsada para kazandıran önemli yöntem ve bilgileri anlatan borsada para kazanmak isteyen herkese hitap edecek dijital bir rehberdir. Borsada zarar etmeden para kazanmak istiyorsanız Borsa eğitim setini bilgisayarınıza hemen indirerek, borsa hakkında tüm merak ettiklerinizi öğrenebilir, gerçek sayısal verilerle analizler yaparak eksiklerinizi Borsa teknik analiz bilgileri eğitim setiyle tamamlayabilirsiniz.

Borsa Teknik Analiz Bilgileri Eğitim Seti
 Borsa KY Teknik Analiz  Bilgileri Eğitim seti, uzun süren borsa takipleri, uygulanan birçok test ve analizler sonucunda elde edilen bilgilerle hazırlanmış bir kaynaktır ve borsada nasıl hareket etmek gerektiğini en ince ayrıntısına kadar anlatmaktadır. Borsa  Eğitim seti ile birkaç gün içinde seanslık, günlük, aylık, yıllık, grafiksel ve sayısal verilerle, hisselerin nerede alınıp nerede satılacağına dair analizleri kendiniz yapabilirsiniz.

Bu eğitim seti size ne kazandırır!
Bu eğitim setindeki öğrendiklerinz ile, küçük yatırımcıların yaptıkları genel hataları fark etmeleri öğretilmektedir.
Bu hataları yapmadan doğru bir şekilde düşünmeyi sağlayan araçlar anlatılmaktadır. Piyasada kendilerine gösterilenin arkasında neler olduğunu analiz etmeleri sağlanarak, bütün bunların bir bileşimi olarak, küçük yatırımcıların piyasada var olan gerçek durumu analiz etmesini sağlayacak ve doğru yatırım tercihleri için olmazsa olmaz koşul olan, doğru düşünme ve doğru algı noktalarında farklı bakış açıları oluşturmaları üzerinde bilgiler vermektedir.

Bu eğitim setinde teknik analizin temel yöntemlerini uygulamalı olarak öğretiyor. Eğitim setinde, uygulamalı canlı örnekler, analiz tekniklerinin altında yatan püf noktalar uzman bakışıyla aktarılmakta
Teknik analizle ile alakalı temel bilgiler, grafik tipleri, trendler, formasyonlar, ortalamalar, bantlar ve göstergeler uygulamalı olarak gösterilmekte. 

Eğitim setinde ayrıca, yatırımcıların küçük çabalarla önemli düşünce farklılıklarını fark etmeleri sağlanarak sık yapılan hataların fark edilmesi ve düzeltilmesiyle, yapılan hataları minimuma indiren ve hepsinden önemlisi daha az stresli bir yatırımcının nasıl olunacağı  üzerinde de durulmaktadır.


Borsa teknik analiz bilgileri eğitim seti
Borsa teknik analiz bilgileri eğitim seti ni kimler almalı?
Finans piyasalarında yatırım yapan herkes için genel muhteviyatlı bir eğitim setidir. Teknik ve de temel analiz gibi genel analiz yöntemleri üzerinde, her düzeyde bilgisi olan - olmayan yatırımcılar için uygundur.
Genellikle  bir yatırımcının karar verirken kullandığı tüm düşünce kalıplarını sorgulayan bir eğitim seti olduğu için, ‘Yatırımcı Psikolojisi’ni bilmesinde büyük fayda olan piyasa profesyonelleri için de uygun bir eğitim setidir.
Borsa teknik analiz bilgileri eğitim setini indirmek için tıklayın

4 yorum:

  1. Bu kitabınızı 2 gündür incelemekteyim. emeğiniz için şimdiden teşekkür ederim. borsayla 1 aydır yakından ilgilenmekteyim. o yüzden teknik analizle ve analiz için gerekli programlarla ilgili pek bir bilgim yok. ama anlatımınız çok sade o yüzden dikkatli grafik okuması ve kesişmeler incelenirse iyi sinyal yakalıyabilceğimi umuyorum. şablon ve hisse bul dosya için iletişime geçmemi belirtmişsiniz onlarıda temin etmek istiyorum. teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim.tolga

    YanıtlaSil
  2. Kardeşim fiyatı çok fazla
    Ne kadar doğru bilmiyorum.
    Bir deneme sürümü falan olsa çok iyi dlur

    YanıtlaSil
  3. Kardeşim fiyatı çok fazla
    Ne kadar doğru bilmiyorum.
    Bir deneme sürümü falan olsa çok iyi dlur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 2 gün içinde kitabın parasını fazlasıyla çıkardım kara bile geçtim :))

      Sil